Veerkracht maakt deel uit van LEV-WN. LEV Scholengroep West-Nederland is een onderwijsorganisatie met 26 voluit christelijke basisscholen in de uitgestrekte regio van heel West-Nederland, waar ongeveer 3800 leerlingen dagelijks onderwijs genieten. Binnen deze organisatie
werken 500 gemotiveerde en vakbekwame medewerkers om dagelijks kinderen te helpen zich te ontwikkelen en onderwijs van hoge kwaliteit te geven.

De ouders van deze kinderen kiezen bewust voor ons expliciet christelijke onderwijs. Liefde en vertrouwen staat in het werken en onderwijs centraal. Onze nieuwe naam LEV (Hebreeuws voor hart) geeft hier een prachtige dimensie aan. We hebben hart voor alle kinderen. Het hart verbeeldt immers de liefde van Jezus en die liefde staat aan de basis van alles binnen onze organisatie. LEV klinkt daarnaast ook als durf, iets wat onze scholen en mensen ook kenmerkt.

Voor meer informatie verwijzen we naar de website van LEV-WN, klik op Levwn.nl